Logo Logo

Browse by Zweitgutachter

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 11.

Franke, Ulrike (2021): „Das mach ich immer so.“ Zur Rolle des alltagsbasierten Erfahrungswissens von Lehrerinnen und Lehrern bei unterrichtsmethodischen Entscheidungen. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Ioannidou, Olga (2020): Socio-scientific argumentation in science education: a systematic and critical review of research. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Georgiou, Despoina (2020): The research-practice gap in teacher education: beliefs, evidence and practice of university-based teacher educators. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Fysaraki, Maria (2018): Conceptualizing and supporting awareness of collaborative argumentation. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Dingyloudi, Triantafyllia (2017): Exploring communities of learning practice: value creation enabled by community participation and the interplay of social networks and peer feedback. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Csanadi, Andras (2017): Solving professional problems together: the impact of collaboration on pre-service teachers’ scientific reasoning. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Opitz, Ansgar (2017): Advancing the assessment of scientific reasoning skills: a review of tests and a detailed analysis of a common test. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Niedermeier, Sandra (2014): Wertebildung im Unternehmen: theoretische Grundlagen und Implementation. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Meixner, Marina (2014): Nachhaltige Entwicklung im Bildungsbereich: Studie zur Förderung von Perspektiveneinnahme und naturverbundener Einstellung. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Mayer, Daniela (2012): Die Modellierung des wissenschaftlichen Denkens im Grundschulalter: Zusammenhänge zu kognitiven Fähigkeiten und motivationalen Orientierungen. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Cramer, Barbara (2011): Biografiearbeit und kognitive Verhaltenstherapie bei Alzheimer Krankheit im Frühstadium: eine multimethodische und multiperspektivische Untersuchung mit Patienten, Angehörigen und Psychotherapeuten. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

This list was generated on Mon Nov 28 19:07:25 2022 CET.