Lipp, Stefanie (2024): Weniger ist mehr - Minimale Interventionen zur Reduktion von Mobbing und zum Umgang mit dessen Folgen: eine empirische Überprüfung von Maßnahmen aus dem LMU – Leitfaden für Miteinander im Unterricht sowie Entwicklung eines Coachings für Mobbingopfer. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Preview |
PDF
Lipp_Stefanie.pdf 6MB |
DOI: 10.5282/edoc.33303
Item Type: | Theses (Dissertation, LMU Munich) |
---|---|
Subjects: | 100 Philosophy and Psychology 100 Philosophy and Psychology > 150 Psychology 300 Social sciences 300 Social sciences > 370 Education |
Faculties: | Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Language: | German |
Date of oral examination: | 15. February 2024 |
1. Referee: | Schuster, Beate |
MD5 Checksum of the PDF-file: | 45e9703efd23cde4c3ba098cd7705380 |
Signature of the printed copy: | 0001/UMC 30296 |
ID Code: | 33303 |
Deposited On: | 22. Mar 2024 14:56 |
Last Modified: | 25. Mar 2024 08:21 |
Repository Staff Only: item control page