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Thesis/Theses examined by Reck, Corinna

Number of items: 11.

Schuler, Christina (2024): Emotionsregulation bei Kindern und Jugendlichen mit depressiven Eltern - Ein Vergleich von Verhalten und Emotionsregulation vor und nach gruppenpräventiver Maßnahme. Dissertation, LMU München: Faculty of Medicine

Schwartze, Manuel M. (2024): Student boredom in the adolescent years. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Wölfl, Janina (2023): Die Einstellung von Kita-Leitungskräften zu Inklusion. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Ulrich, Susanne Marlene (2023): Psychosoziale Versorgung in der frühen Kindheit: Belastungen, Bedarfe und Inanspruchnahme Früher Hilfen von Familien mit Kindern zwischen 0 und 3 Jahren. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Maraz, Stephanie (2022): Eine systematische Untersuchung der nicht-pharmakologischen Therapiemethoden bei ängstlichen Patienten in der Zahnmedizin: Entwicklung eines Leitfadens für die Zahnarztpraxis. Dissertation, LMU München: Faculty of Medicine

Kammermeier, Marina (2021): The role of maternal emotional availability and attachment in child emotion regulation. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Siegesleitner, Marena (2020): Imagery rescripting of distressing memories: experimental studies on effects and working mechanisms. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Marx, Anton (2020): Advancing research on emotional contagion. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Strohm, Miriam (2019): Imagery rescripting of aversive autobiographical memories: effects and working mechanisms. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Liel, Christoph (2018): Väter und familiäre Gewalt. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

Bartel, Eva (2014): Aspekte seelischer Gesundheit im Kleinkindalter: Entwicklung und Validierung eines Screening-Instruments zur Früherkennung von Entwicklungsauffälligkeiten. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences

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