Topfstedt, Christof Elias (2024): Are premotor attention shifts a mere by-product of motor programming?: investigating the role of habitual processes in the attention-action coupling. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik
Halder, Magdalena Theresa (2023): Approaches to neuropsychological compensation: two patient studies. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik
Schmid, Doris (2021): Sharpening our tool-kits for visual rehabilitation: an investigation into the diagnosis and treatment of patients with homonymous visual field defect or unilateral neglect. Dissertation, LMU München: Graduate School of Systemic Neurosciences (GSN)
Vorbeck, Maria Magdalena (2021): Spiegelneurone – ein Konzept aus der Neurowissenschaft: wie ein Konzept aus einem Wissenschaftsbereich Konzepte verwandter Wissenschaftsbereiche beeinflusst, jedoch Änderungen am ursprünglichen Konzept nur verzögert, teilweise oder gar nicht übernommen werden. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik
Göhringer, Frederic (2020): To what extent are functions of the perceptual and the motor system separable?: an investigation using dual-tasking, the Garner paradigm, and the visual threshold of size discrimination. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik
Löhr-Limpens, Miriam (2020): Do our hands see something different than our eyes?: an empirical assessment of visual information processing in action and perception. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik