Logo Logo

Hochschulschrift(en), die von Geyer, Thomas begutachtet wurde(n)

Anzahl der Einträge: 5.

Seitz, Werner (2025): Learning how: Procedural learning as a central element of visual statistical learning. Dissertation, LMU München: Graduate School of Systemic Neurosciences (GSN)

Annaç, Efsun (2018): Bi-directional relationship between attention and long-term context memory. Dissertation, LMU München: Graduate School of Systemic Neurosciences (GSN)

Dos Santos Teixeira de Assumpção, Leonardo Marcio (2017): Using contextual-cueing to examine context learning within and across the sense of touch and vision. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Schlagbauer, Bernhard (2017): Dynamics of perceptual learning in visual search. Dissertation, LMU München: Graduate School of Systemic Neurosciences (GSN)

Gökce, Ahu (2014): Configuration-centered positional priming of visual pop-out search. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Diese Liste wurde am Sun Jun 22 15:17:18 2025 CEST erstelt.