Wimmer, Michaela (2008): Sprache im Geometrieunterricht der Grundschule: Eine qualitative Studie anhand der verbalen Handlungsanleitung zur Herstellung des Kantenmodells eines Würfels in den Jahrgangsstufen 2 bis 4. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Preview |
PDF
Wimmer_Michaela.pdf 9MB |
DOI: 10.5282/edoc.8024
Item Type: | Theses (Dissertation, LMU Munich) |
---|---|
Keywords: | Geometrie, Sprache, Grundschule, Kantenmodell, Würfel |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education 300 Social sciences |
Faculties: | Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Language: | German |
Date of oral examination: | 25. January 2008 |
1. Referee: | Kahlert, Joachim |
MD5 Checksum of the PDF-file: | fe60d6891eb550d04bf865bc9be5bf93 |
Signature of the printed copy: | 0001/UMC 16776 |
ID Code: | 8024 |
Deposited On: | 21. Feb 2008 10:05 |
Last Modified: | 24. Oct 2020 07:45 |
Repository Staff Only: item control page