Martens, Michael (2022): Didaktische Erschließung von Schülerexperimentierstationen zum Themenfeld moderne Materialien und Konzeption eines universitären Seminars zur Förderung digitaler Kompetenzen im chemischen Experiment bei Lehramtsstudierenden im Rahmen eines Lehr-Lern-Labor-Settings. Dissertation, LMU München: Faculty of Chemistry and Pharmacy |
Preview |
PDF
Martens_Michael.pdf 106MB |
DOI: 10.5282/edoc.30522
Item Type: | Theses (Dissertation, LMU Munich) |
---|---|
Subjects: | 500 Natural sciences and mathematics 500 Natural sciences and mathematics > 540 Chemistry and allied sciences |
Faculties: | Faculty of Chemistry and Pharmacy |
Language: | German |
Date of oral examination: | 19. May 2022 |
1. Referee: | Schwarzer, Stefan |
MD5 Checksum of the PDF-file: | 7098b7b4f2002742b9584d66d79cc1e1 |
Signature of the printed copy: | 0001/UMC 29039 |
ID Code: | 30522 |
Deposited On: | 14. Sep 2022 09:37 |
Last Modified: | 14. Sep 2022 09:37 |
Repository Staff Only: item control page