Köhler, Kathrin (2019): Mathematische Herangehensweisen beim Lösen von Einmaleinsaufgaben: eine Untersuchung im 3. Schuljahr unter Berücksichtigung verschiedener unterrichtlicher Vorgehensweisen und des individuellen Leistungsvermögens der Kinder. Dissertation, LMU München: Faculty of Mathematics, Computer Science and Statistics |
Preview |
PDF
Koehler_Kathrin.pdf 8MB |
DOI: 10.5282/edoc.24749
Item Type: | Theses (Dissertation, LMU Munich) |
---|---|
Subjects: | 300 Social sciences 300 Social sciences > 370 Education 500 Natural sciences and mathematics 500 Natural sciences and mathematics > 510 Mathematics |
Faculties: | Faculty of Mathematics, Computer Science and Statistics |
Language: | German |
Date of oral examination: | 8. April 2019 |
1. Referee: | Gasteiger, Hedwig |
MD5 Checksum of the PDF-file: | 984c18a2c0d7841d0d7a3db32075f951 |
Signature of the printed copy: | 0001/UMC 26560 |
ID Code: | 24749 |
Deposited On: | 22. Aug 2022 09:14 |
Last Modified: | 22. Aug 2022 09:14 |
Repository Staff Only: item control page