Logo Logo

Thesis/Theses examined by Kertz-Welzel, Alexandra

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items: 3.

Ineichen, Letizia A. (2021): Musikalische Bildung in der Grundförderung: die Bedeutung des Verfassungsartikels BV Art. 67a / Abs. 2 der Schweizerischen Bundesverfassung für die Ausbildung und Professionalisierung von Primarlehrpersonen im Fach Musik und den Musikunterricht der Primarschule. Dissertation, LMU München: Faculty of History and the Arts

Unterreiner, Monika (2020): Versteckte Anerkennungsmechanismen: Herausforderung und Bewältigung im Musikunterricht an Mittelschulen. Dissertation, LMU München: Faculty of History and the Arts

Mariñelarena Martínez, Julio (2014): Community Music- an alternative for decolonization: the role of the music school CECAM in the decolonization of the Oaxacan Indigenous communities. Dissertation, LMU München: Faculty of History and the Arts

This list was generated on Sun Sep 19 06:41:56 2021 CEST.