Logo Logo

Hochschulschrift(en), die von Ehring, Thomas begutachtet wurde(n)

Anzahl der Einträge: 11.

Funk, Julia (2025): Repetitive negative thinking in adolescents and young adults: key features, etiological factors and psychological interventions. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Tamm, Jeanette (2025): Opportunities and challenges of ecological momentary assessment for research on psychological interventions in depression. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Semmlinger, Verena (2024): The complexity of treatment failure – prevalence and predictors of dropout and non-response in psychological treatment for traumatized populations. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Schumm, Hannah (2024): Mechanisms of change in posttraumatic stress disorder: the roles of posttraumatic cognitions, rumination, and sleep. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Barton, Barbara Bianca (2023): The effect of adversity on the behavioral response to social exclusion in patients with borderline personality disorder and persistent depressive disorder. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Stefanović, Mina (2022): Examining dynamic symptom associations: the cases of post-traumatic stress disorder and repetitive negative thinking. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Boger, Sabrina (2021): Childhood maltreatment as a transdiagnostic risk factor for psychopathology. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Siegesleitner, Marena (2020): Imagery rescripting of distressing memories: experimental studies on effects and working mechanisms. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Voß, Maria (2020): Impaired cognitive control as a causal risk factor for intrusive re-experiencing and rumination in posttraumatic stress disorder: insights from analogue and clinical samples. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Koch, Theresa (2020): Emotion regulation in traumatized Afghan refugees: a transdiagnostic perspective on its role in psychopathology and treatment. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Strohm, Miriam (2019): Imagery rescripting of aversive autobiographical memories: effects and working mechanisms. Dissertation, LMU München: Fakultät für Psychologie und Pädagogik

Diese Liste wurde am Fri Mar 28 21:38:19 2025 CET erstelt.