Lindner, Brigitte (2007): Schulische Integration Hörgeschädigter in Bayern: Untersuchung zu den Ursachen und Folgen des Wechsels von der allgemeinen Schule an das Förderzentrum, Förderschwerpunkt Hören. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Preview |
PDF
Lindner_Brigitte.pdf 1MB |
DOI: 10.5282/edoc.7941
Item Type: | Theses (Dissertation, LMU Munich) |
---|---|
Keywords: | Schulische Integration Hörgeschädigter, Schulwechsel, allgemeine Schule, Förderzentrum Förderschwerpunkt Hören, Bullying bei hörgeschädigten Schülern |
Subjects: | 300 Social sciences > 370 Education 300 Social sciences |
Faculties: | Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Language: | German |
Date of oral examination: | 25. January 2007 |
1. Referee: | Leonhardt, Annette |
MD5 Checksum of the PDF-file: | 43cba7d5025396eba3e8d760991a83c9 |
Signature of the printed copy: | 0001/UMC 16746 |
ID Code: | 7941 |
Deposited On: | 07. Feb 2008 09:53 |
Last Modified: | 24. Oct 2020 07:49 |
Repository Staff Only: item control page