Grasy, Birgit (2004): Das Modell der Partizipativen Grundschule: Neue Impulse für die Weiterentwicklung der Grundschule durch die Förderung der partizipativen Handlungskompetenz der Schüler. Dissertation, LMU München: Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Preview |
PDF
Grasy_Birgit.pdf 19MB |
DOI: 10.5282/edoc.2554
Item Type: | Theses (Dissertation, LMU Munich) |
---|---|
Keywords: | Schulpädagogik, Schulentwicklung, Partizipation, Kinder, Grundschule |
Subjects: | 300 Social sciences 300 Social sciences > 370 Education |
Faculties: | Faculty of Psychology and Educational Sciences |
Language: | German |
Date of oral examination: | 26. July 2004 |
1. Referee: | Speck-Hamdan, Angelika |
MD5 Checksum of the PDF-file: | fdef3ee83feaf536f8024d1b33ca5d53 |
Signature of the printed copy: | 0001/UMC 13975 |
ID Code: | 2554 |
Deposited On: | 20. Sep 2004 |
Last Modified: | 24. Oct 2020 11:23 |
Repository Staff Only: item control page