Stober, Matthias Andreas (2012): Rahmenkriterien für die didaktische Umsetzbarkeit von Modellen und Modell-Experimenten im Geographieunterricht: Eine praxisorientierte und empirische Untersuchung am Beispiel der Corioliskraft. Dissertation, LMU München: Faculty of Geosciences |
Preview |
PDF
Stober_Matthias_A.pdf 9MB |
DOI: 10.5282/edoc.14399
Item Type: | Theses (Dissertation, LMU Munich) |
---|---|
Subjects: | 500 Natural sciences and mathematics 500 Natural sciences and mathematics > 550 Earth sciences |
Faculties: | Faculty of Geosciences |
Language: | German |
Date of oral examination: | 23. May 2012 |
1. Referee: | Kaminske, Volker |
MD5 Checksum of the PDF-file: | ff488cd535199a5105ea27fc1412b65a |
Signature of the printed copy: | 0001/UMC 20366 |
ID Code: | 14399 |
Deposited On: | 13. Jun 2012 12:11 |
Last Modified: | 24. Oct 2020 02:37 |
Repository Staff Only: item control page